Toggle

Service & onderhoud

Om het onderhoud sneller en effectiever te kunnen uitvoeren, is elke nieuwe Aston Martin voorzien van Condition Based Service. Sensoren controleren actief de belangrijkste onderdelen en systemen, zodat het onderhoud planmatig kan worden afgestemd op de exacte behoeften van uw auto.

Technicus training

Elke Aston Martin technicus, ongeacht bij welk dealerbedrijf ter wereld, is opgeleid door ervaren teams uit Gaydon. Deze technici maken gebruik van de meest innovatieve diagnoseapparatuur die verkrijgbaar is en volgen voortdurend cursussen om op de hoogte te blijven van de nieuwste technologie ontwikkelingen in onze auto's.

Originele onderdelen

CITO MOTORS gebruikt alleen originele Aston Martin onderdelen en accessoires. Vervangingsonderdelen worden ontworpen en gefabriceerd volgens dezelfde strenge normen en nauwkeurige specificaties als de originele onderdelen, zodat uw auto na een eventuele reparatie net zo blijft presteren als de dag dat hij de fabriek van Aston Martin verliet.

Haal- en breng service + Airportservice

CITO MOTORS biedt u een haal- en brengservice. Onze chauffeurs komen uw auto ophalen en weer thuis brengen ongeacht waar u woont. Daarnaast bieden wij u ook een Airoportservice aan, waarbij wij u naar het vliegveld brengen of juist ophalen. En als wij uw auto dan toch onder handen nemen, zijn we meteen zo vrij om hem aan een wasbeurt te onderwerpen. Deze service is bij ons vanzelfsprekend.

Aston Martin assist

Aston Martin Assist is een SOS-noodoproepfunctie die in de auto is ingebouwd om hulp op te roepen in geval van nood. U kunt de SOS-knop indrukken of er wordt een automatische noodoproep verzonden als de crash- of airbagsensoren zijn geactiveerd. In beide gevallen wordt verbinding gemaakt met de dichtstbijzijnde alarmcentrale, die de nodige bijstand regelt. Modelspecifiek, er kunnen beperkingen gelden, niet beschikbaar in sommige landen.